Skip to content
Skip to service links: contact, tools, help, the group
Skip to search
Skip to main navigation
Skip to sub navigation
Skip to Footer with links to masthead, print, email a friend and disclaimer
 

Оплакване? Похвала? Свържете се директно с ръководството!

В DHL Експрес сме отдадени на предоставянето на високо качество на услугите и се стремим да правим всеки път нещата по правилния начин от първия път! Понякога, обаче, нашите услуги не отговарят на високите стандарти, които Вие очаквате от нас. Ако случаят е такъв, Румен Иванов, Управител на DHL Експрес България и Ирена Никова, Директор отдел „Обслужване на клиенти”, искат да чуят Вашите оплаквания от самите Вас.
Разбира се, хиляди клиенти разчитат на DHL всеки ден за своите доставки и ако ние наистина сме Ви впечатлили, Румен Иванов и Ирена Никова биха искали да научат и това.
Да разберем какво е мнението Ви за нашите услуги, добро или лошо, е жизненоважно за нас, за да можем да подобрим качеството на нашите услуги. Така че, само изберете Румен Иванов или Ирена Никова и споделете какво мислите. Моля, посочете телефонния си номер, ако желаете да се свържем с Вас!

Румен Иванов
Управител на DHL Експрес България


“Уважаеми клиенти, Вашият успех е основен приоритет за екипа на DHL, както и мой личен. В стремежа ни да бъдем Ваш предпочитан партньор и доставчик, разчитаме на Вашата активна обратна връзка! Именно тя е двигателят за непрекъснатото подобряване на качеството на услугите ни!”

Изпратете имейл на Румен Иванов

Ирена Никова
Директор отдел „Обслужване на клиенти”


“Уважаеми клиенти, ние сме тук, за да правим Вашия бизнес успешен и за мен е изключително важно да споделите мнението си относно обслужването, което получавате от нас. Независимо дали имате похвала или препоръка ние ще се свържем с Вас и съм сигурна, че ще успеем да Ви покажем, защо DHL Express е водещата компания на пазара на експресните куриерски услуги.”

Изпратете имейл на Ирена Никова
Румен Иванов и Ирена Никова Ви уверяват, че писмото Ви ще бъде обработено веднага и ще получите отговор за по-малко от един работен ден.
 
Проследяване
Проследяване

Проследете до 10 номера наведнъж. За разделител използвайте запетая (,) или нов ред (enter).


Още начини за проследяване